Äntligen lite uppdatering...

Nu har snart hela december gått och det har firats med både lucia och jul..
Jag älskar julen med allt vad det innebär. Laga mat, julpynta, träffa familjen och goda vänner.
Helt underbart är det. Men som vanligt är vi sjuka men det hör ju till traditionerna det också.
Lucia firande i Majas förskoleklass.


Här kommer tomten mitt i matbestyren men han är alltid välkommen. Ingen jul utan tomten.

     


Så här glad blev Maja för julklapparna, i år var det Littlest Petshop som stod högst
på önskelistan.






Här är jag med min nya jacka... 


I morgon är det nyårsafton det och ska vi fira hos Emma och Andreas i Strängstorp.
Trevligt sällskap och god mat är aldrig fel.


GOTT NYTT ÅR !!

Kommentarer
Postat av: Anna

Önskar er ett Riktigt Gott Nytt år!

Hoppas att vi kan ses någon dag nästa år, eftersom vi inte har lyckats iår!

Kram

2008-12-30 @ 14:11:29
URL: http://anchalar.blogg.se/
Postat av: Gunbritt, Benny,Dahro och Giah.

Gott nytt år!!! allihop...

Vi firar hemma med Liam och djuren...Ha det så bra...Hörs nästa år :)

Kram G o B

2008-12-31 @ 15:05:21
URL: http://belgarhuset.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0