Bilder..

Pussel längtar ut...


Här sover han för det mesta, hundkorgen är så där..


Lilla Milton tycker om att ligga i korgen..


Men allra skönast är det att ligga hos matte..


Här solar vi oss....


Gos med Sebbe..


Men det går inte lika bra med Milton. Vår vilde...


Lite bus..


Sötnos...


Maja tränar hund.. Så söta tillsammans.


Bjuds det inte på korv så får jag väll försöka själv men det lyckades inte heller. Även om det var nära.


Lusten för att skriva har inte infunnit sig så ni får hålla till godo med lite bilder istället.
Kram till er alla.




Kommentarer
Postat av: Gunilla Pettersson-Kingsley

Vad fina bilder !

Vilka bushundar....

kram på er

2009-04-20 @ 09:22:19
Postat av: Gunbritt m flock

En bild säger mer än tusen ord!!!

Härliga bilder!!!

Massor av kramar till er alla!!!



Gunbritt

2009-04-21 @ 22:58:28
URL: http://www.belgarhuset.com
Postat av: Gunbritt m flock

Tack för att du finns där för mig...Jag var lite tråkig i kväll som ville se TV... Men jag uppskattar att du förstår även dom ggr jag inte orkar prata...

Vi hörs i morgon igen...

Godnatt Gunbritt

2009-04-23 @ 23:58:15
URL: http://www.belgarhuset.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0