SÅ GLAD..

Jag ska bli mormor i slutet av maj början av juni. Så kul helt underbart faktiskt. Alla i familjen tycker detsamma Maja är överlycklig hon ska ju bli moster.
Hoppas att allt går bra bara. Det är mer oro nu än när jag väntade barn själv. Man vill ju sina barn det bästa.
Men som underbara Gunnbritt säger tänk positivt!! Skönt att ha en sån vän som peppar mig när det behövs fast hennes egna energi tryter emellanåt. Tack för att du finns!!

Här är den blivande mamman!!





Ni som undrar hur jag mår nu så är det faktisikt lite bättre. Får behålla maten och mindre ont i magen har jag också.
Det går åt rätt håll i allafall.
I morse vägde jag mig och vågen visade 59,7kg så det går fortfarande neråt fast inte lika fort vilket är tur.
Någon målvikt har jag inte, tänker att det stannar när det stannar.

Thomas och jag var på statt i fredagskväll och lyssnade på hans kompisar som spelade (3cb) riktigt kul att träffa alla men mindre kul att folk inte kände igen mig och trodde att Thomas hade träffat en ny tjej ha ha.
Måste nog inse att jag är väldigt förändrad, det är svårt att hänga med i svängarna.


Måste få visa min lilla bebis som blir ett år i mars!!
Mammas plutt som gömmer korv i skogen. Skönt att vi hade honom när Caval flyttade även om han inte kan ersätta honom, han är bra för själen och ställer inga direkta krav på mig mer än det vanliga när man har hund. Han är en riktig mammagris och ligger under mitt täcke på nätterna.  Han älskar att ligga hos mig och gosa kelgrisen. Han är en perfekt hund på alla vis trodde inte att en pinscher kunde vara som han. Lugn, mysig, alltid glad och framför allt helt rumsren och kan vara ensam.




Ha det bra där ute!!
Ann-Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du mår bättre, mormor!

Jag hoppas att det kommer fortsätta på det viset för dig, så att du får känna dig lite piggare.

jag har semester v8- sportlovet, skulle vi kunna passa på att ses något kanske?

2009-02-10 @ 18:30:57
URL: http://anchalar.blogg.se/
Postat av: Gunbritt o Benny

Haloj mormor :) Spännande tid följer...Härligt med något glatt att tänka på...BARNBARN...Livets efterrätt som någon sagt...Så sant så!!!

Skönt att du mår bättre...Ta hand om dig...DU är viktig för så många...Glöm inte det :)

Kram Gunbritt

2009-02-12 @ 14:21:45
URL: http://belgarhuset.com
Postat av: Gunbritt o Benny

Haloj mormor :) Spännande tid följer...Härligt med något glatt att tänka på...BARNBARN...Livets efterrätt som någon sagt...Så sant så!!!

Skönt att du mår bättre...Ta hand om dig...DU är viktig för så många...Glöm inte det :)

Kram Gunbritt

2009-02-12 @ 14:25:34
URL: http://belgarhuset.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0