Sportlov...

Nu börjar sportlovsveckan lida mot sitt slut.. Fy vad  veckorna går fort. Men lite roliga saker har vi hunnit med i allafall.
Majas kusin har varit här från söndag kväll till onsdag eftermiddag. Bara det är ju kul.
I måndags så hade vi en skön hemmadag där barnen gjorde det dom kände för, egentligen ofrivillig för att vår toastol gick sönder så det var bara att vänta på rörmokaren hela dagen. På kvällen åkte jag till Lotta för att titta på dvärgpischer valparna som är fem veckor, så söta och så små. Men den hund som jag har fastnat för är Pussels mamma hon är världens goaste.
Pussel och hon är så lika i sättet underbara hundar.

I tisdags så tillbringade vi dagen på Backavallen för skridskoåkning och korvgrillning. Tyvärr kunde inte jag åka något för min rygg vill inte som jag vill. Men det blev en trevlig dag i allafall härligt att se barnen glada.





På onsdagen var vi i Duveholmshallen och gjorde lite av varje..

Anton i vit tröja åker kana.

Maja klättrar.

Anton klättrar.

Maja hoppar..


Maja flyger

Maja hänger i lianer..


Gott med glass i väntan på att bowla..


Discobowling...








Madde koncentrerar sig...


Dagen avslutades med hämtmat från Mac Donalds...


Maja spexar som alltid min goa tjej.. Utan tänder dessutom..


I tordags var Maja på biblioteket och lånade böcker. Hon är en riktig bokmal.
I dag ska vi bara ta det lugnt. Jag ska till sjukgymnasten så då blir det inget gjort för värken efteråt..

Men en kul vecka har vi haft.

kram





Kommentarer
Postat av: Anna

Länge sen du skrev något, hur har du det med ryggen??

Hör av dig när du har tid eller skriv några rader!

Kram

2009-03-06 @ 19:42:42
URL: http://anchalar.blogg.se/
Postat av: Gunbritt m flock

Tack för dina fina ord om min blogg :)

Är ju jätteglad att Dahro blev friröntgad naturligtvis...

/ Gunbritt

2009-03-11 @ 18:21:33
URL: http://www.belgarhuset.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0