Kalas

Nu har vi firat Majas födelsedag med släktkalas och i helgen var det kalas för kompisarna.

Födelsedagen började nere på Backavallen på isplanen där. Thomas, jag och Maja åkte skridskor precis som hon önskade. Det var lite stappligt i början för mig och Thomas men sen kom även vi igång och det var så roligt. Lite ont här och var men det fick jag stå ut med.

Sen hem för att förbereda för gästerna.

Koncentrerad till tusen.. Vad kan det vara? jag har ju fått min present redan


Här är dom Piff och Puff


Majas beställda pannkakstårta


Tårtkalas med kompisarna.




Här öppnas det presenter, jätte spännande.



Danslekar, disco och frågesport stod bla. på programmet.



Minibar för barn med snacks och bål.



Prisutdelning med medaljer, diplom och så godispåsar förstås.



Fri lek han vi också med.
Maja upp och ner.



Ja det blev två roliga dagar för vår Prinsessa och alla barn var nöjda och glada.
Det värmde gott i mitt och Thomas hjärta också.

På onsdag blir det mer kalas för då fyller min svägerska år. GRATTIS Emma!!

Ann-Sophie

Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart ska vi träffas, vi måste bara bestämma en dag, för anars rinner tiden iväg!

När ska du upp till Ersta för kontroll? Trodde dom att det var något fel i kopplingen alltså???

vi måste träffas och det snart!

Kram Anna

2009-01-27 @ 16:22:41
URL: http://anchalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0