Nyårsafton...

Vi hade en jätte trevlig kväll med god mat och kul spel med barnen.
Lugnt och skönt med mycket focus på våra underbara barn..
Och männen tog sig ett bastubad innan maten.

Här är några bilder från kvällen.

Mysigt med ljus och fint dukat bord.



Min bror, svägerska och kusinen.



Mammas älskling Maja gräddnos...



Stora kärleken som jag har delat mer än mitt halva  liv tillsammans med
och som jag hoppas kommer att vara bli livet ut.



Jag som tutar in det nya året.



Bowling turnering.



Mera bowling, full koncentration.


Här syns det hur kul vi hade.



Nyårs- pussen från min lilla älskling



Ost och kex och kvällen börjar bli natt vilket syns eller hur...



Tack för en trevlig kväll min underbara bror och svägerska.

Min andra bror firade nyår uppe i fjällen-Idre, snowboard är hans stora passion och så öl förstås.

Våra andra underbara barn firade med kompisar med god mat.

Tyvärr så avslutades natten tråkigt.
Vid tvåtiden så ringde Madde och sa att jag var tvungen att möta upp dom på akuten för att Sebbe hade fått stryk utan anledning, han var chockad och blödde i från huvudet. Så jag slängde mig i bilen och åkte dit. Vad rädd jag blev.
Han fick sy i hop såret i skallen innan vi åkte hem sen fick jag passa honom när han sov. Efter det så hämtade vi upp Thomas och Maja som var kvar i Strängstorp.
Det blev en lång natt för Maja  vi kom hem vid fyra på morgonen.
Men snäll som hon är så klagade hon ingenting.

Idag så har vi tagit det lugnt ingen orkar något annat.

Jag önskar alla ett härligt år 2009.

Kram





Kommentarer
Postat av: Gunbritt, Benny,Dahro och Giah.

God fortsättning på 2009!!!

Ser ut som ni haft en trevlig nyårsafton...Synd bara med det tråkiga slutet!!! Hoppas Sebbe snart mår bättre...Vilka idioter det finns!!!

Kramizar Gunbritt.

2009-01-01 @ 23:04:53
URL: http://belgarhuset.com
Postat av: Anna

God fortsättning på nya året!

Det är väl själva fn att det alltid ska vara en massa skit överallt!

Hoppas att Sebbe snart mår bättre och att ni har hämtat er efter nattsuddet.

Kram

2009-01-02 @ 17:30:07
URL: http://anchalar.blogg.se/
Postat av: Willmas Husse

Hej, klart att vi ska ses med vovvarna :) Willma fick sin spruta i måndags. Maila mig på [email protected] :)

2009-09-23 @ 18:28:36
URL: http://willma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0