I dag är det ingen vanlig dag....

För att det är Pussels födelsedag.
Tänk att han redan är 1 år. Tiden går så fort.


Här tillsammans med lillebror.
Maja och jag försöker att fånga dom på en bra bild. Inte så lätt när det bara
är bus som gäller.


Bästa kompisarna Tindra och Wilma.
Kanske har Marina tappat något gott när hon fikade.


Favoritplatsen, mammas säng.


Tänk vad en hund kan förgylla ens tillvaro.
Pussel är speciell för mig och jag för honom. Han är en riktig mammagris.
Han fanns där när Caval flyttade och det var nog räddningen för mig.
Tyvärr så tränar jag honom inte så mycket som jag gjorde med Caval, lusten
försvann samtidigt som Caval åkte.
Men jag hoppas att den infinner sig någon gång.
Men vi gör många andra roliga saker tillsammans.

Ett stort GRATTIS till dig min lilla hund!!
Pussar och kramar din matte.


Kommentarer
Postat av: Lisa (Albus Matte)

Grattis på 1-årsdagen, kul med nya läsare, och nya bloggar att läsa!

2009-03-16 @ 13:51:14
URL: http://www.albus.nu
Postat av: Gunbritt m flock

ETT stort GRATTIS på ettårsdagen!!!!

Hoppas det blev något gott att äta...

Hoppas vi snart får träffas live!!!

Kramar Gunbritt

2009-03-17 @ 08:16:33
URL: http://www.belgarhuset.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0