Valborg..

Jaha då har det varit valborgsmässoafton också. Tiden går så fort att jag knappt hinner med.

En riktigt trevlig valborg hade vi tillsammans med Milla och hennes familj.
Vi var hemma hos oss, vi grillade och hade det jättemysigt.

Milla och Moa


Thomas och Maja, Maddes arm och lite av magen.


Maja gräddnos min älskling.. Som oftast är så här glad.


På kvällen så åkte vi ner till Djulö småbåtshamn för att se på brasan och fyrverkerier. Där har vi varit på brasa i flera år nu så det har blivit en liten tradition.
Maja vill bara dit så det får bli så och det är så fint med brasan på en flotte ute på vattnet.




Nästan hela familjen på plats. Sebastian firade med kompisar i Norrköping.


Milla är också som en i familjen. Nästan som min syster faktiskt.
I bakgrunden är det min mamma som ville följa
med oss till brasan.



När vi kom hem så var det dags att gå ut med hundar.
Här är två av mina pussgurkor Milton och husse.


Som sagt vi hade en riktigt trevlig kväll.

Nu ska vi ta vara på det fina vädret.
Maja vill åka till skogen med hundarna och det säger vi inte nej till.
Sen ska vi till min brorsa för att han vill ha hjälp av Thomas, det är dags att klippa häcken.
Ha det gått!!!


Kommentarer
Postat av: Gunbritt m flock

Ha en fortsatt trevlig helg!!!



Ses snart hoppas jag :)

Annars hörs vi på telefon!!!



Kramar i massor Gunbritt

2009-05-01 @ 15:25:48
URL: http://www.belgarhuset.com
Postat av: Carola Kindmo

Hej!

Ha en skön helg med familjen. Ser att ni hade en trevlig valborg :-)



Kramar Carola

2009-05-02 @ 07:39:10
URL: http://http:/www.winnersteams.se
Postat av: Anna

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig och skön helg!

Nog går tiden snabbt, kom hem sent kvällen när du hade ringt och sen vet jag inte var resten av tiden har tagit vägen? Iofs väldigt mycket jobba men.....

Jag lovar att bättre mig!

Ikväll ska vi till Micke P på fest, de blir ju gubbar hela högen.......men du bli väl bara yngre eller????

2009-05-02 @ 14:29:36
URL: http://anchalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0